یکی از فانتزیام اینه که(سری اول)
 
جک اس ام اس پ ن پ و هرچی دلت بخاد
جک اس ام اس عاشقانه سرکاری پ ن پ

یکی از فانتزیام اینه برم با اسلحه تو یه بانک چندتا تیر هوایی بزنم بعد و بگم همه بخوابین رو زمین و یه کیسه بدم به متصدی بانک و بگم پرش کن اونم یهو وسوسه بشه بخاد دکمه دزدگیر رو بزنه بعد متوجه شم و یه تیر بزنمش اونم در حالیکه داره جون میده یهو دکمه رو بزنه بعد پلیسا متوجه شن و بریزن محاصرم کنن و رئیس پلیسا با یه بلندگو داد بزنه بگه اینجا محاصره شدی هیچ راه فراری نداری خودتو تسلیم کن بعد منم بگم اگه تا 30 دیقه دیگه یه هلیکوپتر برام نفرسین یکی یکی گروگانارو میکشم بعد پلیسا هم قبول کنن و یه هلیکوپتر بفرستن و من در حالیکه یه کیف پر از پول و با یه گروگان به سمت هلیکوپتر میرم یهو از پشت با تیر بزنن منو بعد ساک پر از پول پخش بشه تو هوا و مردم تمام پولارو وردارن و شلوغ پلوغ بشه اوضاع بعد منم با حالت دراز کش خودمو سمت هلیکوپتر برسونم و برم تو افق محو شم :)))

ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻓﺎﻧﺘﺰﯾﺎﻡ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ ﻳﻪ ﺭﻭﺯ ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﻣﺎﺷﻴﻦ ﭘﻠﻴﺲ ﺑﺸﻢ؛
ﺑﻠﻨﺪﮔﻮ ﺑﮕﻴﺮﻡ ﺩﺳﺘﻢ ﺑﮕﻢ:
ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﭘﮋﻭ ﺣﺮﮐﺖ ﮐﻦ!
ﻣﮕﺎﻥ !!
ﺳﺮﺕ ﺭﻭ ﺑﻨﺪﺍﺯ ﭘﺎﻳﻴﻦ ! ﻣﮕﻪ ﺧﻮﺩﺕ ﺧﻮﺍﻫﺮ
...ﻣﺎﺩﺭ ﻧﺪﺍﺭﻱ ! ؟
ﻣﺎﮐﺴﻴﻤﺎﻱ ﻣﺸﮑﻲ
ﺷﻴﻄﻮﻥ ﺩﺧﺘﺮﺍﻱ ﻗﺸﻨﮕﻲ ﺳﻮﺍﺭ ﮐﺮﺩﻱ!
؟ 206 ﺻﻨﺪﻭﻕ ﺩﺍﺭ
ﺁﻫﻨﮕﺖ ﺧﻴﻠﻲ ﻗﺪﻳﻤﻴﻪ ... ﻋﻮﺿﺶ ﮐﻦ ...
ﭘﺮﺍﯾﺪﺩﺩﺩ ...
ﮐﯿﺼﺎﻓﻂ ۲۰ ﻣﯿﻠﯿﻮﻥ ﺷﺪﯼ ﺷﺎﺥ ﺷﺪﯼ |:
ﺑﻨﺰ ﻣﺸﮑﻲ
ﺑﻨﻨﻨﻨﻨﻨﻨﺰ ...
ﭘﺴﺘﻪ ﻣﯿﺨﻮﺭﯾﻮ ﻓﺨﺮ ﻣﻲ ﻓﺮﻭﺷﻲ !!?
ﺑﺰﻥ ﺑﻐﻞ ﻛﺼﺎﻓﺖ D-:

 

یکی از فانتزیام اینه که مسئول چک کردن بلیط تو سینما بودم یهو وسط فیلم با چراغ قوه میرفتم تو سالن میگفتم آقا دستت کجاست؟ خانوم دست شما کجاست؟
زیپت چرا بازه؟ :|
بعد که حال دخدر پسره گرفته میشد تو تاریکی محو میشدم :|

 

 

یکی از فانتزیام اینه که تو سیستم عامل ویندوز
یک مشکلی پیدا کنم بفرستم براشون
بعد بیل گیبس زنگ بزنه بگه مهندس لطفا بیا امریکا تو مجموعه من دخترمم میدم بهت کنیزت باشه تا آخرررر عمرش خونه ماشین پول همه چی میدم بهت…
بعد یک دقیقه سکوت کنم بگم …
اما اگر دخترت رو در دست راستم ، کیلیت ماکرو سافت را در دست چپم قرار بعدی حتی اگر مجبور باشم تو افق وارداتی‌ چینی‌ محو بشم قبول نمیکنم چون من متعلق به این مردم هستم!!

 

یکی از فانتزیام اینه که با دوست پسرم برم بیرون بعد بابام مارو بیرون ببینه بعد من و دوست پسرم سریع بدوییم تو افق محو شیم بعد بابام بیخیال نشه اونم بیاد تو افق دوست پسرمو زیر مشت و لقط(لگد) بزنه بترکونه بعد دوست پسرم عمر با عزتشو بده به شما. بعد چون شگون نداره مرده رو زمین بمونه همون تو افق با سوز و گداز فراوان خاکش کنم و دیگه آخر هر هفته بدون فانتزی برم تو افق سر خاکش :'(

 

 

یکی از فانتزیام اینه که یک بار هم که شده مردم ایران با هم اتحاد داشته باشند با نخریدن قیمت‌ها رو کنترل کنند ، ولی‌ همیشه وقتی‌ قیمت‌ها میره بالا مردم حریص تر می‌شند.

 

 

یکی از فانتزیام اینه که برم سربازی که مرد بشم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
برگردم ببینم دوسدخترم زن شده

خیلی هیجان داره
بعدشم تو جبهه های نبرد حق علیه باطل محـــو میشم به جون خودم

 

 

 

یکی از فانتزیام اینه که برای رهایی از دام دوست دخدرم موقع پیاده روی تو خیابون,به دووستم بگم با ماشین بیاد به دخدره بگه لاشییی دیگه بهم زنگ نزن بعد گازشو بگیره بره ,به این راحتی بهونه دستت می افته حیووووونکی ,دلم واسش میسوزه چه حالگیریه میشه :|

 

(منبع:joke48 )

 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
شنبه 12 اسفند 1391برچسب:, :: 21:9
مهدی

درباره وبلاگ


سلام دوستان به وبلاگ خودتون خوش اومدید.لطفا برای هر چه بهتر شدن وبلاگ نظر دهید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جک اس ام اس پ ن پ و هرچی دلت بخواد و آدرس joke48.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.